Υπολογισμός μορίων πανελλαδικών εξετάσεων ΓΕΛ – ισοβαθμίες υποψηφίων – παραδείγματα

🕜 Το άρθρο που προσπελάσατε έχει δημοσιευθεί πριν 2 έτη. Παρακαλούμε να λάβετε υπόψη τον χρόνο δημοσίευσής του και το ενδεχόμενο ότι όσα αναγράφονται σε αυτό να μην ισχύουν ή να έχουν τροποποιηθεί.

Φ.251/44248/A5/15-4-2022– Εγκύκλιος σχετικά με την υπό στοιχεία Φ.251/43712/Α5/14-4-2022 (Β΄1850) απόφαση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων αναφορικά με την πρόσβαση των υποψηφίων ΓΕΛ στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μέσω πανελλαδικών εξετάσεων από το έτος 2022 και εφεξής.

[advanced_iframe src=”https://www.compass.mysch.gr/wp-content/uploads/2022/04/ΕΞΕ-44248-2022-Εγκύκλιος-σχετικά-με-την-υπό-στοιχεία-Φ.251-43712-Α5-14-4-2022-Β1850-απόφαση-της-Υπουργού-Παιδείας-και-Θρησκευμάτων-αναφορικά-μ.pdf” width=”100%” height=”600″]

Σπύρος Χρ. Παπαχαρίσης,

Εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ82-Μηχανολόγων - Β' ειδικότητας ΠΕ70-Δασκάλων - (Με εξειδίκευση στη Συμβουλευτική στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό) Υπεύθυνος ΣΕΠ στη ΔΔΕ Φλώρινας

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...