Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας στην Καστοριά

🕜 Το άρθρο που προσπελάσατε έχει δημοσιευθεί πριν 9 έτη. Παρακαλούμε να λάβετε υπόψη τον χρόνο δημοσίευσής του και το ενδεχόμενο ότι όσα αναγράφονται σε αυτό να μην ισχύουν ή να έχουν τροποποιηθεί.

Ποιο είναι το αντικείμενο των Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας;

Το αντικείμενο του Τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας εστιάζει στην Επικοινωνία τόσο στον φυσικό όσο και στον ψηφιακό κόσμο προετοιμάζοντας υψηλού επιπέδου Στελέχη Επικοινωνίας που μπορούν να απασχοληθούν σε ένα ευρύ φάσμα επαγγελματικών δραστηριοτήτων.

Ο τομέας της Επικοινωνίας γνωρίζει ραγδαίες εξελίξεις και διαρκείς αλλαγές ως αποτέλεσμα των καινοτομιών των Ψηφιακών Μέσων και οι οποίες δημιουργούν και προσφέρουν ιδανικές επαγγελματικές προοπτικές σε δημιουργικούς και ευρηματικούς νέους επαγγελματίες του χώρου. Οι νέες τεχνολογίες έχουν πολλαπλασιάσει τα διαθέσιμα κανάλια επικοινωνίας μέσω των εξελίξεων του διαδικτύου, των κοινωνικών δικτύων, της δημιουργίας και διαχείρισης ψηφιακού περιεχομένου καθώς και μέσω των ραγδαίων εξελίξεων στους διαφορετικούς τρόπους πρόσβασης σε αυτά με νέες συσκευές (smartphones, tablets, smartTVs, διαδραστικές επιφάνειες κ.α.). Η αυξανόμενη πολυπλοκότητα των διαθέσιμων μέσων επικοινωνίας προσφέρει στον επαγγελματία του χώρου της επικοινωνίας πολλαπλές δυνατότητες και ευκαιρίες για δημιουργικότερες και αποτελεσματικότερες επικοινωνιακές στρατηγικές, εκστρατείες και ενέργειες στο σύγχρονο και απαιτητικό επαγγελματικό στίβο.

Το αντικείμενο του Τμήματος καλύπτει ακαδημαϊκά και επαγγελματικά τις παραπάνω προκλήσεις προσφέροντας αντίστοιχες σπουδές στην επιστήμη της επικοινωνίας σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο με εστίαση τόσο στον φυσικό όσο και στον ψηφιακό και δικτυωμένο κόσμο.


 

Ποια είναι η ταυτότητα του Τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας;

Το Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ως εξέλιξη του Τμήματος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας έχει εδραιωμένη θέση στον τομέα της Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων και οι απόφοιτοι του γνωρίζουν την επαγγελματική καταξίωση στην αγορά εργασίας. Στην εξέλιξη αυτή το Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας εντάσσει στο περιεχόμενο του προγράμματος σπουδών του τεχνολογικές και ερευνητικές εξελίξεις δημιουργώντας ένα περιεχόμενο σπουδών σύγχρονο, ανταγωνιστικό και καινοτόμο, ικανό να ανταποκριθεί στον αυριανό επαγγελματία του χώρου της Επικοινωνίας, της Διαφήμισης, της προώθησης προϊόντων, υπηρεσιών και φήμης, του Μάρκετινγκ και των Μέσων Ενημέρωσης.
Το Τμήμα ήταν από τα πρώτα Τμήματα στην Ελλάδα που ολοκλήρωσε με επιτυχία την διαδικασία εξωτερικής αξιολόγησης. Η εξωτερική αξιολόγηση έδωσε την δυνατότητα στο Τμήμα να προχωρήσει στην σχεδίαση και οργάνωση διατμηματικού Μεταπτυχιακού Προγράμματος με τίτλο Μάστερ στις Δημόσιες Σχέσεις και το Μάρκετινγκ με Νέες Τεχνολογίες, το οποίο ξεκίνησε την λειτουργία του το ακαδημαϊκό έτος 2012-2013 (http://kastoria.teikoz.gr/prmarketingmaster).

Παρακάτω προβάλλεται ένα σύντομο προφίλ του τμήματος

Έτος Ίδρυσης ως Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας: 1999
Αναγνωρισμένα Επαγγελματικά Δικαιώματα: 2002 (ΠΔ287/2002)
Μετονομασία σε Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας: 2013
Έδρα: Καστοριά

Κωδικός στο Μηχανογραφικό: 730
Επιστημονικό Πεδίο: 1ο και 5ο
Βάση Εισαγωγής (2012): 10798
Εισακτέοι (2013): 150
Αριθμός Υποψηφίων που δήλωσε το Τμήμα: (2012): 8902
Το Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας, βρίσκεται μέσα στα 25 δημοφιλέστερα Τμήματα Πανεπιστημίων και ΤΕΙ με βάση τον αριθμό δηλώσεων υποψηφίων

Εξωτερική Αξιολόγηση: Νοέμβριος 2010
Πορίσματα Εξωτερικής Αξιολόγησης:

  • Υψηλή Ποιότητα Σπουδών εφάμιλλο αντίστοιχων Διεθνών Πανεπιστήμιων
  • Υψηλή Ποιότητα Έρευνας και ενσωμάτωσης της στο Πρόγραμμα Σπουδών
  • Υψηλή Απορρόφηση των Αποφοίτων του στην Αγορά Εργασίας

Μεταπτυχιακές Σπουδές: Από το Ακαδημαϊκό Έτος 2012-2013 λειτουργεί διατμηματικό Μάστερ Δημόσιες Σχέσεις και Μάρκετινγκ με Νέες Τεχνολογίες.


 

Ποιες επαγγελματικές προοπτικές διανοίγονται με την απόκτηση πτυχίου του Τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας;

Οι απόφοιτοι του Τμήματος θα μπορούν να απασχοληθούν ως:

  • στελέχη Επικοινωνίας σε γραφεία Τύπου ή Δημοσίων Σχέσεων επιχειρήσεων και οργανισμών του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα,
  • στελέχη σε τμήματα Μέσων Ενημέρωσης, Τηλεοπτικών Σταθμών, τμήματα Μάρκετινγκ, τμήματα Πωλήσεων και Διαφήμισης επιχειρήσεων και οργανισμών.
  • στελέχη εταιρειών Επικοινωνίας, εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων, διαφημιστικών εταιρειών, εταιρειών Έρευνας Αγοράς και εταιρειών δημοσκοπήσεων
  • στελέχη γραφιστικών εταιρειών δημιουργίας ιστοσελίδων και παραγωγής ψηφιακού περιεχομένου
  • αυτοαπασχολούμενοι σύμβουλοι επικοινωνίας, διαδικτυακοί σύμβουλοι επικοινωνίας, ειδικοί διαδικτυακού και ψηφιακού μάρκετινγκ και διαχείρισης ηλεκτρονικής φήμης, ειδικοί διαδικτυακών τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών εκπομπών καθώς και ειδικοί σχεδίασης, ανάπτυξης και διαχείρισης ψηφιακού περιεχομένου επιχειρήσεων, οργανισμών και δημοσίων προσώπων.
  • στελέχη Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, ειδησεογραφικών οργανισμών, οργανισμών της Δημόσιας Διοίκησης, μη κυβερνητικών οργανισμών, φιλανθρωπικών ιδρυμάτων και εν γένει ιδρυμάτων που προάγουν τον πολιτισμό, τον αθλητισμό και τις τέχνες,
  • σύμβουλοι επικοινωνίας σε υπουργεία, οργανισμούς, εταιρείες, μη κυβερνητικούς οργανισμούς, πολιτικά κόμματα, πολιτικές προσωπικότητες Οι προοπτικές απασχόλησης στον τομέα των Ψηφιακών Μέσων και της Επικοινωνίας τόσο στο εγγύς όσο και το απώτερο μέλλον κρίνονται ευοίωνες.

 

Γιατί να σπουδάσω Ψηφιακά Μέσα και Επικοινωνία στην Καστοριά;

Το Τμήμα στεγάζεται σε νεόκτιστα κτήρια του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας στην Καστοριά και έχει σύγχρονες εγκαταστάσεις που είναι πλήρως εξοπλισμένες με όλα τα σύγχρονα εκπαιδευτικά μέσα. Το Τμήμα θεραπεύει τον επιστημονικό κλάδο των Ψηφιακών Μέσων και της Επικοινωνίας σε ένα ιδανικό εκπαιδευτικό περιβάλλον που αποτελείται από σύγχρονα εργαστήρια νέων τεχνολογιών, από αίθουσες διδασκαλίας και αμφιθέατρα που διαθέτουν όλα τα σύγχρονα εποπτικά μέσα (προβολικά, διαδραστικούς πίνακες, ηχητικές εγκαταστάσεις κτλ) και από μία πλούσια σε τίτλους βιβλίων και επιστημονικών περιοδικών βιβλιοθήκη. Στον εξοπλισμό του εντάσσεται και νέος σύγχρονος εξοπλισμός τηλεοπτικού διαδικτυακού στούντιο (webTV) καθώς και νέος σύγχρονος εξοπλισμός παραγωγής ψηφιακού περιεχομένου ο οποίος μεταξύ άλλων περιλαμβάνει 3d σαρωτές, motion capture studio, animation με ηθοποιούς, photo studio, ειδικά εφέ κ.α.


Πρόσκληση για σπουδές στο Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας

Καλούμε για σπουδές στο Τμήμα τους νέους και τις νέες που επιθυμούν να αποτελέσουν τους αυριανούς επαγγελματίες του χώρου της Επικοινωνίας που θα ανταποκριθούν στις τεχνολογικές προκλήσεις του μέλλοντος. Η επιλογή του Τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας συνδυάζει την απόκτηση επιστημονικών γνώσεων σε ένα ραγδαία εξελισσόμενο τομέα με μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης. Το Τμήμα μπορεί να δηλωθεί από τους υποψήφιους του 1ου και του 5ου Επιστημονικού Πεδίου.


Πώς μπορώ να δηλώσω το Τμήμα στο μηχανογραφικό δελτίο του 2015

Το Τμήμα εμφανίζεται τόσο στο 1ο όσο και στο 5ο επιστημονικό πεδίο του μηχανογραφικού δελτίου όπως παρακάτω:
1ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ, ΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΜΕΣΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ TE (ΚΑΣΤΟΡΙΑ) , TEI ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ , Α/Α 127 Κ.Α 730

5ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΜΕΣΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ TE (ΚΑΣΤΟΡΙΑ) , TEI ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ , A/A 580 Κ.Α 730

Πηγή: Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας στην Καστοριά

Σπύρος Παπαχαρίσης | Υπεύθυνος ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ Φλώρινας

 

Σπύρος Χρ. Παπαχαρίσης,

Εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ82-Μηχανολόγων - Β' ειδικότητας ΠΕ70-Δασκάλων - (Με εξειδίκευση στη Συμβουλευτική στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό) Υπεύθυνος ΣΕΠ στη ΔΔΕ Φλώρινας

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...