Ενισχυτική διδασκαλία για τους μαθητές Γυμνασίων κατά το 2021-2022 – Νομικό πλαίσιο και χρονοδιάγραμμα υλοποίησης

🕜 Το άρθρο που προσπελάσατε έχει δημοσιευθεί πριν 2 έτη. Παρακαλούμε να λάβετε υπόψη τον χρόνο δημοσίευσής του και το ενδεχόμενο ότι όσα αναγράφονται σε αυτό να μην ισχύουν ή να έχουν τροποποιηθεί.

Ενισχυτική διδασκαλία για τους μαθητές Γυμνασίων κατά το 2021-2022 – Το νομικό πλαίσιο και το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης.

Απόφαση 126316/Δ2/06-10-2021 (ΦΕΚ 4710/Β/12-10-2021) του Υπουργείου Παιδείας

  1. Με τον όρο «Ενισχυτική Διδασκαλία» Γυμνασίου νοείται η παρακολούθηση από τον μαθητή του Γυμνασίου αυτοτελούς υποστηρικτικού προγράμματος διδασκαλίας στα μαθήματα:
  • Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία,
  • Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία,
  • Μαθηματικά,
  • Φυσική,
  • Χημεία,
  • Αγγλικά.
  1. Στην Ενισχυτική Διδασκαλία συμμετέχουν προαιρετικά μαθητές όλων των τάξεων του Γυμνασίου που υστερούν στους ανωτέρω τομείς γνώσης, με συνέπεια την αδυναμία αποδοτικής συμμετοχής τους στη διαδικασία της μάθησης ή μαθητές που επιθυμούν να βελτιώσουν την απόδοσή τους στα ανωτέρω μαθήματα.
  2. Σκοπός της Ενισχυτικής Διδασκαλίας είναι η επανένταξη των μαθητών στη διαδικασία μάθησης, η βελτίωση της απόδοσής τους ώστε να ολοκληρώσουν την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, η μείωση της μαθητικής διαρροής και της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου και η αύξηση των ποσοστών πρόσβασης στην δεύτερη βαθμίδα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
  3. Η Ενισχυτική Διδασκαλία αρχίζει να λειτουργεί, όπως ορίζεται από την σχετική εγκύκλιο έναρξης που εκδίδεται από τη Διεύθυνση Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κάθε σχολικό έτος και λήγει με τη λήξη των μαθημάτων και πριν από την έναρξη των εξετάσεων.
  4. Η Ενισχυτική Διδασκαλία υλοποιείται σε Σχολικά Κέντρα Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης (ΣΚΑΕ). Τα Σχολικά Κέντρα Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης συγκροτούνται από ομάδες όμορων σχολικών μονάδων Γυμνασίου και ορίζονται ανά Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με απόφαση του Διευθυντή της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

[…]

  1. Δικαίωμα συμμετοχής στην Ενισχυτική Διδασκαλία έχουν οι εκπαιδευτικοί που περιλαμβάνονται στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Α’ υποψηφίων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ85, ΠΕ06 της υπ’ αρ. 2ΓΕ/2019 (46 τ. ΑΣΕΠ/2019) προκήρυξης του ΑΣΕΠ (ΦΕΚ 1653/Γ/23-7-2021, όπως ισχύει, ΦΕΚ 1694/Γ/28-7-2021).

[…]

Διαβάστε ολόκληρη την απόφαση σε ΦΕΚ

πηγή: ΔΔΕ Φλώρινας | Τμήμα Εκπαιδευτικών Θεμάτων

Σπύρος Χρ. Παπαχαρίσης,

Εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ82-Μηχανολόγων - Β' ειδικότητας ΠΕ70-Δασκάλων - (Με εξειδίκευση στη Συμβουλευτική στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό) Υπεύθυνος ΣΕΠ στη ΔΔΕ Φλώρινας

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...