Αξιολόγηση των μαθητών της Α΄ και Β΄ τάξης του Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑ.Λ.)

🕜 Το άρθρο που προσπελάσατε έχει δημοσιευθεί πριν 9 έτη. Παρακαλούμε να λάβετε υπόψη τον χρόνο δημοσίευσής του και το ενδεχόμενο ότι όσα αναγράφονται σε αυτό να μην ισχύουν ή να έχουν τροποποιηθεί.

Με απόφαση του Υφ. Παιδείας ορίζεται ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών της Α΄ και Β΄ τάξης του Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑ.Λ.) ως ακολούθως:

Άρθρο 1
Χαρακτηρισμός των διδασκομένων μαθημάτων

1. Τα μαθήματα του ΕΠΑ.Λ. κατανέμονται σε μαθήματα Γενικής Παιδείας και σε μαθήματα Ομάδων
Προσανατολισμού, Τομέων και Ειδικοτήτων.
Τα μαθήματα των Τομέων και Ειδικοτήτων χαρακτηρίζονται ως θεωρητικά, εργαστηριακά,
σχεδιαστικά και μεικτά (με θεωρητικό και εργαστηριακό μέρος).
Στα μαθήματα Γενικής Παιδείας περιλαμβάνονται και μαθήματα τα οποία χωρίζονται σε κλάδους.

Τα μαθήματα θεωρούνται:
(α) Μη γραπτώς εξεταζόμενα
(β) Γραπτώς εξεταζόμενα

Τα μη γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα είναι:
(α) Η Φυσική Αγωγή
(β) Η Ερευνητική Εργασία (project)
(γ) ο Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός – Περιβάλλον εργασίας – Ασφάλεια και Υγιεινή
Όλα τα υπόλοιπα μαθήματα θεωρούνται γραπτώς εξεταζόμενα.

2. Το μάθημα Γενικής Παιδείας «Ελληνική Γλώσσα» της Α΄ και Β΄ τάξης χωρίζεται σε δύο κλάδους:
(α) Νέα Ελληνική Γλώσσα και
(β) Νέα Ελληνική Λογοτεχνία
Το μάθημα Γενικής Παιδείας «Μαθηματικά» της Α΄ και Β΄ τάξης χωρίζεται σε δύο κλάδους:
(α) Άλγεβρα και
(β) Γεωμετρία
Το μάθημα Γενικής Παιδείας «Θετικές Επιστήμες» της Β΄ τάξης χωρίζεται σε δύο κλάδους:
(α) Φυσική και
(β) Χημεία

με το Άρθρο 2 ορίζεται ο τρόπος αξιολόγησης Μεικτών Μαθημάτων, Μαθημάτων Γενικής Παιδείας με κλάδους, Μαθήματος «Ερευνητική Εργασία», Μαθήματος «Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός -Περιβάλλον εργασίας – Ασφάλεια και Υγιεινή» ανά τετράμηνο

με το Άρθρο 3 η Βαθμολογική Κλίμακα

με το Άρθρο 4 ορίζεται η Αξιολόγηση των μαθητών στο μάθημα Γενικής Παιδείας «Φυσική Αγωγή» της Α΄ και Β΄ τάξης του ΕΠΑ.Λ. και στο μάθημα «Σχεδίαση Ηλεκτρολογικών Εγκαταστάσεων» της Ειδικότητας «Τεχνικός Ηλεκτρολογικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων και Δικτύων» του Τομέα Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού της Β΄ τάξης του ΕΠΑ.Λ. κατά τη διάρκεια του τετραμήνου

με το Άρθρο 5 ορίζεται ο τρόπος διεξαγωγής των γραπτών προαγωγικών εξετάσεων των μαθητών της Α΄ και Β΄ τάξης του Επαγγελματικού Λυκείου

με το Άρθρο 6 ο τρόπος εξέτασης των διαφόρων μαθημάτων στις Γραπτές Προαγωγικές Εξετάσεις των μαθητών της Α΄ και Β΄ τάξης του Επαγγελματικού Λυκείου

με το Άρθρο 7 ορίζεται ο τρόπος εξαγωγής του ετήσιου προφορικού βαθμού κατά μάθημα, του βαθμού ετήσιας επίδοσης, του τελικού βαθμού των κλάδων

με το Άρθρο 8 ορίζεται ο τρόπος εξαγωγής του βαθμού προαγωγής (Γενικός Μέσος Όρος – Γ.Μ.Ο

με το Άρθρο 9 ορίζεται η διαδικασία προαγωγής και απόρριψης μαθητών Α΄ και Β΄ τάξης Ημερησίων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ

με το Άρθρο 10 ορίζονται οι λεπτομέρειες που αφορούν στην αξιολόγηση μαθητών που προέρχονται από ξένα σχολεία στην Α΄ και Β΄ τάξη Ημερήσιων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ.

και με το Άρθρο 11 ορίζονται όσα αφορούν στις κατατακτήριες εξετάσεις των «κατ? ιδίαν διδαχθέντων» μαθητών της Α΄ και Β΄ τάξης του Επαγγελματικού Λυκείου

 

 

 

 

 

Δείτε την απόφαση.

Πηγή: ΥΠΟΠΑΙΘ / Διαύγεια

Σπύρος Παπαχαρίσης, Υπεύθυνος ΣΕΠ – ΚΕΣΥΠ Φλώρινας

Σπύρος Χρ. Παπαχαρίσης,

Εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ82-Μηχανολόγων - Β' ειδικότητας ΠΕ70-Δασκάλων - (Με εξειδίκευση στη Συμβουλευτική στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό) Υπεύθυνος ΣΕΠ στη ΔΔΕ Φλώρινας

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...